11 February 2008, 16:39
he, Jos was me net voor.
idd, kunt ook hier even kijken
LPG is dermate"gekoelt"omdat je anders je tank maar een fractie volkrijgt van de inhoud.
bevroren/koud is het makkelijker samen te persen.
je verdamper moet deze koudestroom weer omzetten naar vluchtig, en wat is er makkelijker en goedkoper dan de koelslangen benutten welke toch al verhit worden?
en idd, je bypass zou moeten werken, wel de juiste dikte genomen en geen rare knikken erin?
en uiteraard goede slangenklemmen?
en wat betreft je flow:
je verwarming thuis gaat toch ook gewoon rond>
je radiator koelt, je verdamper geeft warmte af, en in je kachel zit ook een miniradiatortje, deze zorgen er dus voor dat het warme koelwater rondgaat, lijkt me ( al kan ik het uiteraard mis hebben ;D)
idd, kunt ook hier even kijken
LPG is dermate"gekoelt"omdat je anders je tank maar een fractie volkrijgt van de inhoud.
bevroren/koud is het makkelijker samen te persen.
je verdamper moet deze koudestroom weer omzetten naar vluchtig, en wat is er makkelijker en goedkoper dan de koelslangen benutten welke toch al verhit worden?
en idd, je bypass zou moeten werken, wel de juiste dikte genomen en geen rare knikken erin?
en uiteraard goede slangenklemmen?
en wat betreft je flow:
je verwarming thuis gaat toch ook gewoon rond>
je radiator koelt, je verdamper geeft warmte af, en in je kachel zit ook een miniradiatortje, deze zorgen er dus voor dat het warme koelwater rondgaat, lijkt me ( al kan ik het uiteraard mis hebben ;D)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99