1 February 2008, 00:52
met mijn 240 heb ik best vaak goed zuinig gereden. gewoon standaard met best goede stage 0 al eens 7 liter op 100 gereden met de juiste rijstijl, maar dat is niet nog eens gelukt. Normaal reed ik zon 1:12 met langere stukken, daar komt bij dat mijn uitlijning nog niet zo goed is, de dynamo hangt scheef op het blok, temp+lambda sonde zijn te oud.
Nu rijd ik met zeer ongunstige kleine stukjes zon 1:9.5. dat is hier in de "bergen", dus hele tijd in de 2e versnelling rijden en na 100 meter op snelheid weer een scherpe onoverzichtelijke bocht. Niet slecht denk ik.
zelf denk ik dat de M90 het beste is omdat deze minder wrijving heeft denk ik (niet zeker maar lijkt mij zo), dan de M47 en dan de overdrive bakken (interne oliepomp enzo kost beetje vermogen).
Nu rijd ik met zeer ongunstige kleine stukjes zon 1:9.5. dat is hier in de "bergen", dus hele tijd in de 2e versnelling rijden en na 100 meter op snelheid weer een scherpe onoverzichtelijke bocht. Niet slecht denk ik.
zelf denk ik dat de M90 het beste is omdat deze minder wrijving heeft denk ik (niet zeker maar lijkt mij zo), dan de M47 en dan de overdrive bakken (interne oliepomp enzo kost beetje vermogen).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni