1 February 2008, 00:27
Ontsteking, rotor, bougies zijn wel ok.
Wanneer je je hand op een slang houd (de inlaat dus blokkeert) gaat ie sneller lopen wat volgens mij komt doordat er meer lpg per eenheid lucht (lees zuurstof) gemengd wordt. Het zelfde gebeurt dus als de motor warm wordt dan neemt ook de zuurstof per mm³ lucht af wat dus ook weer zorgt voor het snellere stationair lopen. Maar of deze redernatie klopt,....?
Heb idd nu een week met een geblokkeerde koude luchtklep gereden wat opzich wel werkt maar weiger eigenlijks om dit zo te laten omdat het gewoonweg anders zou moeten kunnen en anders hoort. En de prestaties ten goede komt.
Wanneer je je hand op een slang houd (de inlaat dus blokkeert) gaat ie sneller lopen wat volgens mij komt doordat er meer lpg per eenheid lucht (lees zuurstof) gemengd wordt. Het zelfde gebeurt dus als de motor warm wordt dan neemt ook de zuurstof per mm³ lucht af wat dus ook weer zorgt voor het snellere stationair lopen. Maar of deze redernatie klopt,....?
Heb idd nu een week met een geblokkeerde koude luchtklep gereden wat opzich wel werkt maar weiger eigenlijks om dit zo te laten omdat het gewoonweg anders zou moeten kunnen en anders hoort. En de prestaties ten goede komt.
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)