23 January 2008, 00:47
Door omstandigheden (ahum, van je fouten kan je leren :-[ ) heb ik recent de radiator van mijn 142 vervangen. Sindsdien heb ik volgens mij koelingsproblemen.
Het is niet echt warm geweest de afgelopen dagen maar het temp. metertje loopt op naar de "m" van temp.
Gisteren stond ik even in een kleine file op de A28 en toen werd hij wel heel warm. Bij mijn werk aangekomen hoorde ik een gesis en kwam er wat stoom uit de gril. 's middags bleek mijn reservoir leeg te zijn. Bij gevuld en rijden maar weer.
Nu ben ik bang dat ik grote problemen kan krijgen in de zomer en bij file rijden.
Heeft er iemand een idee wat er loos kan zijn en wat ik er aan kan doen???
Het is niet echt warm geweest de afgelopen dagen maar het temp. metertje loopt op naar de "m" van temp.
Gisteren stond ik even in een kleine file op de A28 en toen werd hij wel heel warm. Bij mijn werk aangekomen hoorde ik een gesis en kwam er wat stoom uit de gril. 's middags bleek mijn reservoir leeg te zijn. Bij gevuld en rijden maar weer.
Nu ben ik bang dat ik grote problemen kan krijgen in de zomer en bij file rijden.
Heeft er iemand een idee wat er loos kan zijn en wat ik er aan kan doen???
Geen mooiere klassieker dan een VOLVO klassieker !!!