15 January 2008, 21:02
PP! schreef:Harry schreef:â¬1000,- voor onderdelen & brandstof naar Nederland????Bassius schreef:ik voorlopig niet, een originele 240 turbo is echt duur...
Dat geldt alleen voor een in goede staat verkerende 240 turbo. Vorig jaar kon ik de 245 turbo van Ticcie kopen voor 500,00. Heel goedkoop natuurlijk, maar er moest van deze auto wel een project worden gemaakt. Dat is geweldig leuk om te doen als je de ruimte ervoor hebt en de auto in een garage kan zetten. Als je een leuke 240 turbo zou willen kopen, dan is de markt in Zweden een goede optie. Ik ben al vaak turbo's tegengekomen voor redelijke prijzen, zoals 1000,00. Daar zou ik dan 1000,00 extra bij rekenen voor onderdelen, brandstofkosten terug naar NL. Het is en blijft een oud model.
zal toch wel niet>???
daarvoor zit ik in Spanje en weer terug + een leuk hottelletje onderweg, met een 404 uit '63 desnoods ;D ;D ;D
Ik reken ongeveer 200,00 voor de brandstof als je een benzine-auto in Zweden koopt en em zelf naar NL rijdt.
Je moet bij een goedkope oude auto toch vaak wel een paar honderd euro achter de hand hebben om het achterstallige onderhoud in te halen (nieuwe uitlaat, schokbrekers, d-riem, banden, remleidingen/schijven/blokken, vloeistoffen en balanceren/uitlijnen.
Dan heb ik de invoerkosten er nog niet eens erbij gerekend.
Volvo 740 tic '84.