21 December 2007, 14:22
koude start injector blijft niet hangen
feit is wel dat er veel te veel benzine wordt ingespoten
dwz als je de auto een paar keer op contact zet staan de
cinders vol en kun je eerst de bougies eruit halen simpelweg
omdat de motor niet meer rond wil
naar mijn mening injecteerd hij door de gewone injectoren bij het starten zoveel in ,
wat hij normaal misschien vollast zou doen , ik heb er een injector uitgehaald en in een potje gehangen
en 2 keer op contact zetten en je hebt al een mooi bodempje met benzine er in zitten
de luchtstroomhevel direct onder het luchtfilter in de inlaat komt ook netjes terug, ,want deze regelt toch de hoeveelheid in te spuiten benzine?
op het keppendeksel zit ook een kastje met stekker en benzine leidingen hier zit een bimetaal in werd mij verteld kan deze er de oorzaak van zijn dat er zoveel ingespoten wordt ?
alle reacties bijvoorbaat dank en excuses voor mijn typgedrag en vraagstelling ieder zijn vak toch
groeten eric
feit is wel dat er veel te veel benzine wordt ingespoten
dwz als je de auto een paar keer op contact zet staan de
cinders vol en kun je eerst de bougies eruit halen simpelweg
omdat de motor niet meer rond wil
naar mijn mening injecteerd hij door de gewone injectoren bij het starten zoveel in ,
wat hij normaal misschien vollast zou doen , ik heb er een injector uitgehaald en in een potje gehangen
en 2 keer op contact zetten en je hebt al een mooi bodempje met benzine er in zitten
de luchtstroomhevel direct onder het luchtfilter in de inlaat komt ook netjes terug, ,want deze regelt toch de hoeveelheid in te spuiten benzine?
op het keppendeksel zit ook een kastje met stekker en benzine leidingen hier zit een bimetaal in werd mij verteld kan deze er de oorzaak van zijn dat er zoveel ingespoten wordt ?
alle reacties bijvoorbaat dank en excuses voor mijn typgedrag en vraagstelling ieder zijn vak toch
groeten eric

