16 December 2007, 17:43
deze injectoren horen continu te injecteren (als de motor op benzine loopt dus), niet gepulseerd zoals LH jetronic en de andere modernere systemen.
blijft de koude start injector niet hangen? die geeft 115 cc/min das genoeg om de boel te laten verzuipen. de B28E van mn broertjes 760 (82-er model) hebben we net voorzien van een vervangings K-jet systeem (overgenomen van iemand die zon wagen voor de cross had gebruikt), daarbij viel ons op dat de motorbekabeling echt zeer slecht was, overal mogelijkheden om kortsluiting te hebben en zo misschien de dempdrukregelaar of koude start injector aan te sturen wanneer dat niet nodig is.
zit toch geen ecu in? mss een CIS computertje das alles.
blijft de koude start injector niet hangen? die geeft 115 cc/min das genoeg om de boel te laten verzuipen. de B28E van mn broertjes 760 (82-er model) hebben we net voorzien van een vervangings K-jet systeem (overgenomen van iemand die zon wagen voor de cross had gebruikt), daarbij viel ons op dat de motorbekabeling echt zeer slecht was, overal mogelijkheden om kortsluiting te hebben en zo misschien de dempdrukregelaar of koude start injector aan te sturen wanneer dat niet nodig is.
PP! schreef:ecu resetten?( accukabels los en dan de + & - tegen elkaar houden)
zit toch geen ecu in? mss een CIS computertje das alles.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

