29 November 2007, 15:42
Jeanette2803 schreef:Goeiemiddag! Ik ben sinds precies 2 weken de trotse eigenaresse van een geweldige 240 uit 1989. Ik heb geen idee of hij goed of slecht loopt, maar gemiddeld haal ik op benzine (en veel, heel veel korte stukjes) toch nog 1 op ruim 9, dus slecht zal het niet zijn. Wat ik me afvraag...zijn er mensen die daar hen gaan met kinderen? Ik vrag dit eigenlijk omdat ik zelf alleenstaand ben en dan de jongens weer heb, is dit een pure afsteldag of is het een afsteldag met gezellig volvo gepraat en gedoe? k ben niet echt technisch te noemen, maar zal t toch een dezer dagen (weken/maanden/jaren) eens moeten gaan leren vrees ikHeeft iemand misschien nog ergens een veiligheidsgordel van de bestuurderskant liggen en 2 telescoopveren van de achterklep?? sorry...is volledig off topic, maar wilde t toch vragen. De hoofdvraag is eigenlijk of er nog meer kinderen koemn f dat ik ze dan beter mee kan nemen naar een toekomstig iets dat geoganiseerd wordt.
groetjes
Jeanette
Je volvo even bekeken op je profiel. Stel je zelf even voor in Ik en mijn volvo en dan graag meer fotos van je 240.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012