27 November 2007, 12:00
Damn!, jammer zeg.
Altijd balen als iemand anders een fout maakt.
Als de kosten vele malen hoger zijn dan de dagwaarde heb je een probleem denk ik.
Is dat niet het geval, dan wordt hij zo goed mogelijk hersteld.
Als het moeilijk wordt om precies bij de kleur van de voordeur te komen, zullen ze zo spuiten dat ze
een gedeelte van de voordeur meenemen (over laten lopen)
Als ze de hele voordeur ook opnieuw spuiten, krijg je kleurverschil met je voorspatbord, en dan kun je wel even doorgaan.
Let goed op of er niet iets verbogen is, of dat het chassis een klap gekregen heeft.
Ik ben een keer aangereden met mijn amazone, en op het eerste gezicht vrij weinig aan de hand, maar bleek toch dat chassis verwrongen was
Moest opnieuw gericht worden.
Succes!
Altijd balen als iemand anders een fout maakt.
Als de kosten vele malen hoger zijn dan de dagwaarde heb je een probleem denk ik.
Is dat niet het geval, dan wordt hij zo goed mogelijk hersteld.
Als het moeilijk wordt om precies bij de kleur van de voordeur te komen, zullen ze zo spuiten dat ze
een gedeelte van de voordeur meenemen (over laten lopen)
Als ze de hele voordeur ook opnieuw spuiten, krijg je kleurverschil met je voorspatbord, en dan kun je wel even doorgaan.
Let goed op of er niet iets verbogen is, of dat het chassis een klap gekregen heeft.
Ik ben een keer aangereden met mijn amazone, en op het eerste gezicht vrij weinig aan de hand, maar bleek toch dat chassis verwrongen was
Moest opnieuw gericht worden.
Succes!
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)