21 November 2007, 09:35
v700r schreef:Eh...................kinderen zijn nooit gebaat bij een scheiding.
Niet helemaal mee eens. Spreek uit ervaring (ik was toen het kind) Maar ik heb geen zin om hier een discussie over te openen. Wellicht een andere keer als we elkaar ontmoeten.
henqui schreef:Ik had nog zo in ieders oor gefluisterd: "Maak expres een paar fouten, dan winnen de eilanders!", of was ik het vergeten bij Bram & Albert? ???
We kunnen ook 'gewoon' een 'meeting' houden op Texel, ergens op een camping, lekker een weekendje eruit met de volvovoërs :-) Huren we een fiets op zondag en gaan we een gezond ritje maken :
GOED idee...!! als het niet te slecht weer is...in de lente ofzo. ;D Zie ik wel zitten. ;D Op de Koog heb je een mooie / leuke camping in de duinen. Alleen moeten de auto's dan volgens mij op de parkeerplaats blijven staan dacht ik. Dus dat is niets voor ons Volvofielen. :-\ Maar daar weet KAASSIE dan wel weer wat op te vinden denk ik. Combineren met een sleuteldagje op Texel in de garage van Kaassie??

@Peter; wel een idee om eens samen een pint te pakken. Als ik volgende maand in mn appartement woon zal ik eens kijken of ik langs kan komen bij je. Kunnen we onze Volvoplannen eens bij elkaar leggen bij een biertje.

"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"