21 November 2007, 00:59
volvo200liefhebber schreef:henqui schreef:Ik had nog zo in ieders oor gefluisterd: "Maak expres een paar fouten, dan winnen de eilanders!", of was ik het vergeten bij Bram & Albert? ???
Euh, volgens mij hapert de kilometerteller soms en moest er bij onze afgelegde afstand minimaal 40 bij opgeteld worden :-[ en eerlijk is eerlijk wij hebben 1 antwoord van Dirk(hij spelde het nog net niet ;D) en Gerard gejat :-X
Gerard zag ik onderweg nog een kilometercluster vervangen dus die is samen met Dirk ook gediskwalificeerd
Volgens mij hebben Kees en Arjan gewonnen 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Volgens mij staat er in die lap tekst mijn woonplaats. Ik vind niet dat jij mij hier voor aap moet zetten. Dit is al de 2de maal dat je zegt dat ik een antwoord heb verklapt aan jullie.
Zeg maar even heel het stuk verhaal. Jij stond daar dus al een half uur samen met Bram te praten over hoeveel molens jullie gezien hadden. Vervolgens kwamen Gerard en ik eraan en toen moesten wij dat antwoord vertellen, anders zouden we nooit meer onderdelen kunnen bestellen en Bram wilde bijna met zijn baard over mijn wang vegen zodat het al helemaal niet anders kon. :'(
Zo is het een stuk duidelijker voor de rest. Niet waar.