15 September 2007, 17:42
Een boostcontroller is enkel om te hoge en piekdrukken tegen te gaan. In mijn ogen dus een lapmiddel... Beter is goede chiptuning, die mogelijkheid heb je bij een 850/875.
De waardes van ET zijn representatief ja. Met een chip zit je rond de 280pk. Filters doen niet zoveel, het standaard luchtfilterhuis van de 850 is goed tot zo'n 450 pk.
En dromen moet je hebben idd! 8)
Meeste 'tuningswaar' voor je geld is een 850 T-5. Beginnen aardig betaalbaar te worden en je hebt een geijkt upgradeplan. Velen zijn je voor gegaan (ook >320pk).
Gr
De waardes van ET zijn representatief ja. Met een chip zit je rond de 280pk. Filters doen niet zoveel, het standaard luchtfilterhuis van de 850 is goed tot zo'n 450 pk.
En dromen moet je hebben idd! 8)
Meeste 'tuningswaar' voor je geld is een 850 T-5. Beginnen aardig betaalbaar te worden en je hebt een geijkt upgradeplan. Velen zijn je voor gegaan (ook >320pk).
Gr

Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter