12 September 2007, 15:58
![[Afbeelding: Foto-Z46AY4BE.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z46AY4BE.jpg)
Zie hier mijn dagelijks vervoermiddel met op de aanhanger het geliefde "Dafje" van mijn moeder,een Volvo 66 1.3 GL uit 1978 onderweg naar de nieuwe stalling waar hij nu stilletjes wacht tot wij haar gaan restaureren.
O ja de kleur is Iceblue metallic nr.134
Mijn dagelijkse ride is een Renault Master 2.2 DCI uit 2000.
Dit beest is werkelijk onverwoestbaar en verbaast me nog iedere dag,aanhangers zijn een peule schil en het aanhangwagen maximum gewicht is 2000kg dus Bram en ik gebruiken hem inclusief de aanhanger die hier ziet om Volvo's van overal op te halen,legaal en eerlijk is eerlijk lekker comfortabel.
Zuinig is zo'n renaultje ook. Normaal gebruik met de losse wagen is tussen de 1 op 11 tot 13!
Op de snelweg met aanhanger en 1400kg Volvo erop loopt hij ook met gemak 1 op 11 en met een tank van 100 liter kom je nog eens ergens.
Rijdt zo'n "busje" een beetje? Jazeker,dit model is een van de stilste in zijn klasse en het is echt geen hobbelpaard. Luxe is hij ook: electrische ramen en spiegels/centrale vergrendeling met afstandsbediening/getint glas/bestuurderstoel in alle richtingen verstelbaar/bijrijdersbank en zoals je ziet metallic lak en ramen rondom.
Ja dat hebben niet alle bakstenen :o