27 July 2007, 19:08
Jelmar schreef:die t3/t4 turbo was toch voordeliger ?
blijft een hoop geld...
maar je krijgt er iets gaafs voor terug!!
denk er rustig over na.
mocht de auto of onderdelen weggaan hoor ik et graag :-[
niet leuk om te horen; maar dan kan het iig nog naar een liefhebber
Turbo was voordeliger, maar ik tel de wastegate en de actuator (plus een verlengstukje en bouten) ook mee.
Zojuist weer eens in de 940 gereden, maar dat rijdt toch wel erg goed hoor. wat dat betreft is de V40 leuk (en ziedend snel inmiddels), maar een 940 (zeker met de koni's en de intraxen) zit toch in een andere klasse.
De gerepareerde airco doet het ook beter dan de V40 airco (die ook net gecontroleerd + gevuld is).
De koppeling werkt ook erg goed, grijp lekker snel aan.
Maar zekers, als ik besluit te stoppen, dan bied ik alle spullen (incluus auto) eerst hier te koop aan.
De toyota (van mijn vrouw) moet gewoon weg, maar ik moet haar nog "even" daarvan overtuigen.
