9 July 2007, 22:12
m'n broertje heeft naast z'n 245 ook een 850 op lpg. Ding rijdt super. Heerlijk comfotabel en geruisloos. Stukken beter dan de 240 eerlijk gezegd.... en ook beter dan een 740/940, en ja wat minder karakter misschien (ik hou het zelf op een 245turbo ivm het karakter).
Wat tips:
De 2,5 20 klepper is pittig, de 2 liter of de 2.5 10V zijn eigenlijk net te licht om een beetje door te rijden
Auto's zijn sterk en kunnen veel km's aan. Rond de 400000 krijg je wel een koprevisie bij lpg. En de draagarmen voor zijn een zwak punt
Neem in ieder geval het type na de facelift (94+), daar zijn veel kleine dingen verbeterd
Als je uit bent op een koopje: volgens mij is het DE auto om de kmstand terug te draaien (zeker met lpg), heb er echt een heleboel gezien.... m'n broertje heeft er uiteindelijk eentje gekocht met 260dkm op de teller, maar heeft waarschijnlijk 400+dkm gelopen (wist ie gelukkig wel toen ie m kocht).
Wat tips:
De 2,5 20 klepper is pittig, de 2 liter of de 2.5 10V zijn eigenlijk net te licht om een beetje door te rijden
Auto's zijn sterk en kunnen veel km's aan. Rond de 400000 krijg je wel een koprevisie bij lpg. En de draagarmen voor zijn een zwak punt
Neem in ieder geval het type na de facelift (94+), daar zijn veel kleine dingen verbeterd
Als je uit bent op een koopje: volgens mij is het DE auto om de kmstand terug te draaien (zeker met lpg), heb er echt een heleboel gezien.... m'n broertje heeft er uiteindelijk eentje gekocht met 260dkm op de teller, maar heeft waarschijnlijk 400+dkm gelopen (wist ie gelukkig wel toen ie m kocht).