8 July 2007, 23:30
Ik ben vanmorgen ook even geweest om zoals beloofd de koffievoorraad te minimaliseren 
Voor Peter een uitlaat meegenomen en voor een henqui een uitlaatbocht.
Het voorval voor aanvang was even schrikken :'(
Ik ken de man als hans uit de omgeving van Den haag maar weet niet hoe hij hier bekend is ??? iemand?
Hij is wel eens bij Bram en mij geweest met zijn zoon(rijd ook een Volvo) voor onderdelen,vandaar dat wij hem vaag kende.
Wij stonden allemaal voor de deur elkaar de hand te schudden als hans zegt dat hij zich niet goed voelt en al wankel op zijn benen staat.
Op het moment dat hij even in zijn 245 gaat zitten valt hij buiten kennis :o
Baby probeerde hem bij kennis te krijgen wat even later gelukkig ook gebeurde.
Inmiddels was 112 al gebeld en even later arriveerde een arts per inderdaad erg leuke motor(een Yamaha FJR 1300) en heeft hans toch snel onderzocht maar kon geen conclusies trekken.
Goed dat was een niet al te gezellig begin, gelukkig ging het daarna weer wel gezellig en stonden de bruggen in rap tempo vol en was een ieder lekker bezig.
Tot zover want toen moest ik helaas afscheid nemen.
Het lijkt mij inderdaad voor herhaling vatbaar behalve de start,daar moeten wij echt geen gewoonte van maken!
Hopelijk houdt Hans er geen gevolgen van over.

Voor Peter een uitlaat meegenomen en voor een henqui een uitlaatbocht.
Het voorval voor aanvang was even schrikken :'(
Ik ken de man als hans uit de omgeving van Den haag maar weet niet hoe hij hier bekend is ??? iemand?
Hij is wel eens bij Bram en mij geweest met zijn zoon(rijd ook een Volvo) voor onderdelen,vandaar dat wij hem vaag kende.
Wij stonden allemaal voor de deur elkaar de hand te schudden als hans zegt dat hij zich niet goed voelt en al wankel op zijn benen staat.
Op het moment dat hij even in zijn 245 gaat zitten valt hij buiten kennis :o
Baby probeerde hem bij kennis te krijgen wat even later gelukkig ook gebeurde.
Inmiddels was 112 al gebeld en even later arriveerde een arts per inderdaad erg leuke motor(een Yamaha FJR 1300) en heeft hans toch snel onderzocht maar kon geen conclusies trekken.
Goed dat was een niet al te gezellig begin, gelukkig ging het daarna weer wel gezellig en stonden de bruggen in rap tempo vol en was een ieder lekker bezig.
Tot zover want toen moest ik helaas afscheid nemen.
Het lijkt mij inderdaad voor herhaling vatbaar behalve de start,daar moeten wij echt geen gewoonte van maken!
Hopelijk houdt Hans er geen gevolgen van over.