8 July 2007, 23:16
zo...ik was pas 20.00 uur thuis :-)
Dirk heeft mijn auto nog even doorgelicht op de apk punten. Ik wilde graag dat dit gebeuren zou, dus ik vond het niet erg om te wachten!
In de tussentijd alvast de roestplekken wat aangepakt. Ik kreeg wel op mijn kop van Dirk Tittel want ik had met tectyl over een roestplek in de bodem gespoten! Beter is wegsteken en in de antiroest zetten...dichtmaken en dan pas tectyleren.
Uitlaat lekt niet meer en de Corona's staan goed! Hoewel er wat bubbels in de rand zaten van ÃÃn velg merk ik tijdens het rijden nauwelijks iets.
Toch wel enkele apk afkeurpunten gevonden:
- koplampreflectoren
- remleiding links voor
- stofhoes over stuurstang
- cardanrubber zit verkeerd
- ophanging voorspatlap doorgeroest
- stadslicht kapot
Dat was het geloof ik, ik heb een papiertje in de auto liggen met de klusjes.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens terug ga om de boel te fiksen.
De remleiding laat ik maar liever aan Dirk Tittel over, kan hij gelijk ook de andere kant doen en de remvloeistof vervangen.
Mijn foto's staan op http://www.mijnalbum.nl/Album=MKQETTOV
Dirk heeft mijn auto nog even doorgelicht op de apk punten. Ik wilde graag dat dit gebeuren zou, dus ik vond het niet erg om te wachten!
In de tussentijd alvast de roestplekken wat aangepakt. Ik kreeg wel op mijn kop van Dirk Tittel want ik had met tectyl over een roestplek in de bodem gespoten! Beter is wegsteken en in de antiroest zetten...dichtmaken en dan pas tectyleren.
Uitlaat lekt niet meer en de Corona's staan goed! Hoewel er wat bubbels in de rand zaten van ÃÃn velg merk ik tijdens het rijden nauwelijks iets.
Toch wel enkele apk afkeurpunten gevonden:
- koplampreflectoren
- remleiding links voor
- stofhoes over stuurstang
- cardanrubber zit verkeerd
- ophanging voorspatlap doorgeroest
- stadslicht kapot
Dat was het geloof ik, ik heb een papiertje in de auto liggen met de klusjes.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens terug ga om de boel te fiksen.
De remleiding laat ik maar liever aan Dirk Tittel over, kan hij gelijk ook de andere kant doen en de remvloeistof vervangen.
Mijn foto's staan op http://www.mijnalbum.nl/Album=MKQETTOV
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68