Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Historie van de D24
#34
Koelcapaciteit van deze motoren is erg gering vooral met automaatbak (drietraps, veel toeren!)

Mijn vader heeft drie van deze orgels met dieselmotor gehad en alle drie problemen in de bergen (zonder caravan). Temp altijd net iets onder het rode en dat terwijl de auto's toen nieuw waren. (problemen vanaf nieuw)

Ongeveer twee keer per jaar een lekke koppakking tot gevolg! De dealer werd het zo zat dat beide auto's na 1 jaar teruggenomen werden. De derde was een handbak, liep ook warm en na 100000 km en twee jaar was de motor afgeschreven vanwege compressieverlies. Auto ingeruild op een BMW 524TD en nooit meer een te warme motor gehad en ook niet meer kruipend naar boven met de caravan -Smile)

Ikzelf rijd een 740 B230F op benzine en ook nooit hier iets met de koeling gehad, vorige maand de originele radiateur maar eens vervangen (schandalig, radiateur na 19 jaar lek -Smile))

Groet,

Paul
740GL Blackline 1988 226000 km Lelystad
Antwoord


Berichten in dit topic
Historie van de D24 - door Erik265 - 14 January 2007, 22:32
Historie van de D24 - door 240diesel - 19 January 2007, 00:38
Historie van de D24 - door Erik265 - 19 January 2007, 20:39
Historie van de D24 - door Hejsan! - 25 January 2007, 23:02
Historie van de D24 - door Erik265 - 26 January 2007, 20:16
Historie van de D24 - door 240diesel - 8 February 2007, 23:30
Historie van de D24 - door Erik265 - 8 February 2007, 23:33
Historie van de D24 - door 240diesel - 9 February 2007, 00:33
Historie van de D24 - door TheSaint77 - 9 February 2007, 00:40
Historie van de D24 - door 240diesel - 9 February 2007, 00:55
Historie van de D24 - door TheSaint77 - 9 February 2007, 01:04
Historie van de D24 - door 240diesel - 10 February 2007, 17:55
Historie van de D24 - door Peter Timmer - 10 February 2007, 22:06
Historie van de D24 - door Jw240 - 11 February 2007, 11:02
Historie van de D24 - door TheSaint77 - 12 February 2007, 10:36
Historie van de D24 - door 240diesel - 12 February 2007, 11:02
Historie van de D24 - door TheSaint77 - 12 February 2007, 11:17
Historie van de D24 - door kkettenis - 21 April 2007, 07:47
Historie van de D24 - door Jelmar - 21 April 2007, 11:00
Historie van de D24 - door 240diesel - 25 April 2007, 08:41
Historie van de D24 - door kkettenis - 7 May 2007, 13:21
Historie van de D24 - door Postma 245 GL - 7 May 2007, 14:24
Historie van de D24 - door Peter Timmer - 7 May 2007, 20:33
Historie van de D24 - door kkettenis - 8 May 2007, 05:59
Historie van de D24 - door volvo200liefhebber - 9 May 2007, 15:02
Historie van de D24 - door kkettenis - 10 May 2007, 09:47
Historie van de D24 - door 240diesel - 13 May 2007, 20:59
Historie van de D24 - door kkettenis - 29 May 2007, 09:15
Historie van de D24 - door 240diesel - 3 June 2007, 09:14
Historie van de D24 - door kkettenis - 3 June 2007, 12:35
Historie van de D24 - door 240diesel - 3 June 2007, 13:13
Historie van de D24 - door kkettenis - 19 June 2007, 20:23
Historie van de D24 - door 240diesel - 19 June 2007, 21:30
Historie van de D24 - door solexpaul - 8 July 2007, 21:41
Historie van de D24 - door Holowkregel - 8 July 2007, 22:51
Historie van de D24 - door 240diesel - 9 July 2007, 17:53
Historie van de D24 - door Holowkregel - 9 July 2007, 20:21
Historie van de D24 - door solexpaul - 10 July 2007, 18:11
Historie van de D24 - door 240diesel - 10 July 2007, 21:14
Historie van de D24 - door Anthony - 15 June 2011, 03:24

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)