8 July 2007, 21:00
Hele geslaagde dag.
in totaal zijn er 8 sleutelaars geweest:
- Rob
- Peter Timmer
- Bartju
- Michiel
- Zwarte Flirt
- Henqui
- Erik265
- Dop
en 2 koffiedrinkers Bram + naam even vergeten (+ Baby en Volvo200liefhebber kwamen ook nog heel even langs)
Daardoor kwam het bedrag voor de sleutelaars op â¬35,-
Valt nog alleszins mee.
Dirk had een uitgebreide broodjestafel geregeld, maar de meeste mensen wilden toch liever
sleutelen dan eten / koffiedrinken, waardoor Dirk voor de rest van de maand brood en beleg heeft.
Mijn wensenlijst was iets groter dan de beschikbare tijd, maar toch alle rubbers achter vervangen
(en alle rode stangen eronder zitten; Henqui heeft er foto's van).
Bram heeft mij enorm geholpen met het uit- en weer inpersen van alle stang-rubbers en Dirk
heeft de achterste draagarmrubbers vervangen voor mij (dank, was een k#t-klus, 2 rubbers duurde ong. 1,5 uur)
en Peter heeft me weer geholpen om alles eronder te zetten.
Al met al om 10:00 begonnen en om 16:00 weer klaar. (en ik moest om 16:00 weer in leeuwarden zijn......)
Volgens mij was iedereen heel tevreden, en sommigen hadden het alweer over een vervolg.
Dus, wie weet, aan mij ligt het niet, ik heb nog zat te doen.
@Dop: mail maar even naar rpostema at gmail.com, dan geef ik je mijn rekeningnr door.
in totaal zijn er 8 sleutelaars geweest:
- Rob
- Peter Timmer
- Bartju
- Michiel
- Zwarte Flirt
- Henqui
- Erik265
- Dop
en 2 koffiedrinkers Bram + naam even vergeten (+ Baby en Volvo200liefhebber kwamen ook nog heel even langs)
Daardoor kwam het bedrag voor de sleutelaars op â¬35,-
Valt nog alleszins mee.
Dirk had een uitgebreide broodjestafel geregeld, maar de meeste mensen wilden toch liever
sleutelen dan eten / koffiedrinken, waardoor Dirk voor de rest van de maand brood en beleg heeft.
Mijn wensenlijst was iets groter dan de beschikbare tijd, maar toch alle rubbers achter vervangen
(en alle rode stangen eronder zitten; Henqui heeft er foto's van).
Bram heeft mij enorm geholpen met het uit- en weer inpersen van alle stang-rubbers en Dirk
heeft de achterste draagarmrubbers vervangen voor mij (dank, was een k#t-klus, 2 rubbers duurde ong. 1,5 uur)
en Peter heeft me weer geholpen om alles eronder te zetten.
Al met al om 10:00 begonnen en om 16:00 weer klaar. (en ik moest om 16:00 weer in leeuwarden zijn......)
Volgens mij was iedereen heel tevreden, en sommigen hadden het alweer over een vervolg.
Dus, wie weet, aan mij ligt het niet, ik heb nog zat te doen.
@Dop: mail maar even naar rpostema at gmail.com, dan geef ik je mijn rekeningnr door.
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)