3 July 2007, 11:31
Vakantie was zoals gewoonlijk weer veel te kort (4 weken).
@ Flirt: Dirk Tittel heeft mij net gebeld om even kort te stluiten of alles wel goed zou komen die dag.
Ik wist hem er van te overtuigen dat hij zich geen zorgen hoefde te maken.
Hij heeft nogmaals uitdrukkelijk aan mij gevraagd of een ieder contact met hem wil opnemen. (035 - 60 15 743 )
(een aantal heeft dat al gedaan, waarvoor dank) maar nog niet iedereen.
Het gaat hem vooral om de verdeling van de brugtijd en om uit te sluiten dat niemand voor evt verassingen komt te staan.
Hieronder degenen die volgens hem nog niet hadden gereageerd:
- Peter Timmer
- Niels244
- Erik265
- muthill
Er had wel nog 1 iemand met hem gebeld die ook wilde komen, die niet op de lijst staat; ene Maurik.
Ik kan deze persoon ook niet terugvinden in de ledenlijst
alweer een update van de lijst:
KKKlllliiiikk
Zoals het nu lijkt, zitten we al op 15 man! super!!
(@Dop, thanx voor de update)
@ Flirt: Dirk Tittel heeft mij net gebeld om even kort te stluiten of alles wel goed zou komen die dag.
Ik wist hem er van te overtuigen dat hij zich geen zorgen hoefde te maken.
Hij heeft nogmaals uitdrukkelijk aan mij gevraagd of een ieder contact met hem wil opnemen. (035 - 60 15 743 )
(een aantal heeft dat al gedaan, waarvoor dank) maar nog niet iedereen.
Het gaat hem vooral om de verdeling van de brugtijd en om uit te sluiten dat niemand voor evt verassingen komt te staan.
Hieronder degenen die volgens hem nog niet hadden gereageerd:
- Peter Timmer
- Niels244
- Erik265
- muthill
Er had wel nog 1 iemand met hem gebeld die ook wilde komen, die niet op de lijst staat; ene Maurik.
Ik kan deze persoon ook niet terugvinden in de ledenlijst
alweer een update van de lijst:
KKKlllliiiikk
Zoals het nu lijkt, zitten we al op 15 man! super!!
(@Dop, thanx voor de update)
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)