28 June 2007, 10:50
Lache' zeg dit topic; het was idd weer ff geleden ;D !!! Afgelopen jaar vreselijk druk geweest met de verbouwing, hobby's, kleine, modderpoel enz. en idd net terug van een tropisch eiland 8) . Doordat bovendien alle Volvo's + onderdelen zo ongeveer geruimd waren kwam er van 'forummen' hier eigenlijk weinig meer terecht.
Toen Muisje onlangs zei dat ' ie zich hier aangemeld had na aanschaf van mijn turbo bedacht ik me hier weer 'ns ff te gaan loeren. Moest erg wennen aan de werking van dit forum (nog steeds wel eigenlijk) en had echt vreselijk veel gemist. Wel grappig dat ik dus blijkbaar niet de enige ben
!
@pp; Register? Gefeliciteerd met je zaak; loopt het een beetje?
@Robbert; Ook nog gefeliciteerd! Wat is er nu eigenlijk van de GLT geworden, ik denk 'm laatst gespot te hebben...?! Ik meen me te herinneren dat je er veel gezeik mee hebt gehad en 'm van ellende weg deed, maar daarna heb ik het niet echt meer gevolgd...
@Volvorider; :o poll-free ??? ; wat er al niet kan gebeuren in een jaar :-\
Toen Muisje onlangs zei dat ' ie zich hier aangemeld had na aanschaf van mijn turbo bedacht ik me hier weer 'ns ff te gaan loeren. Moest erg wennen aan de werking van dit forum (nog steeds wel eigenlijk) en had echt vreselijk veel gemist. Wel grappig dat ik dus blijkbaar niet de enige ben

@pp; Register? Gefeliciteerd met je zaak; loopt het een beetje?
@Robbert; Ook nog gefeliciteerd! Wat is er nu eigenlijk van de GLT geworden, ik denk 'm laatst gespot te hebben...?! Ik meen me te herinneren dat je er veel gezeik mee hebt gehad en 'm van ellende weg deed, maar daarna heb ik het niet echt meer gevolgd...
@Volvorider; :o poll-free ??? ; wat er al niet kan gebeuren in een jaar :-\