15 June 2007, 12:44
Hey, Holowkregel,
het is inderdaad een auto bij ons afkomstig,en wij hebben er al dik â¬1000,00 aan versleuteld en alle vitale delen vervangen(meeste is zelfs bij de volvodealer gebeurt). De wagen had de laatste 10 jaar minder dan 40dkm gereden.
Een auto waarmee altijd rustig/bedaard en weinig mee gereden is en waarmee dan nu veel mee gereden wordt vertoont vaak dit soort kleine makken omdat de meeste slijtbare onderdelen zoals pakkingen nog origineel zijn. Dit hebben wij ook bij benzine 240's gezien.
De auto kwam wel met glans door de APK met roetmeting bij de RDW en ik kreeg complimenten voor de staat van de auto van de keurmeester dus dit is zeker geen slecht exemplaar! Klaas geniet er duidelijk meer en intenser van dan de eerste Belgische eigenaar.
Ik vind het nog steeds een erg mooie originele 244 met een motor die erg mooi loopt voor een diesel :
het is inderdaad een auto bij ons afkomstig,en wij hebben er al dik â¬1000,00 aan versleuteld en alle vitale delen vervangen(meeste is zelfs bij de volvodealer gebeurt). De wagen had de laatste 10 jaar minder dan 40dkm gereden.
Een auto waarmee altijd rustig/bedaard en weinig mee gereden is en waarmee dan nu veel mee gereden wordt vertoont vaak dit soort kleine makken omdat de meeste slijtbare onderdelen zoals pakkingen nog origineel zijn. Dit hebben wij ook bij benzine 240's gezien.
De auto kwam wel met glans door de APK met roetmeting bij de RDW en ik kreeg complimenten voor de staat van de auto van de keurmeester dus dit is zeker geen slecht exemplaar! Klaas geniet er duidelijk meer en intenser van dan de eerste Belgische eigenaar.
Ik vind het nog steeds een erg mooie originele 244 met een motor die erg mooi loopt voor een diesel :
