14 June 2007, 19:32
Mijn dieseltje is pas ook weer goedgekeurd, dat gaat lekker makkelijk, gewoon op de zaak waar ik werk.
Met lekker makkelijk bedoel ik trouwens niet dat er gematst wordt of een oogje dichtgeknepen maar ik bedoel in de pauze even met z'n 2-en keuren ,1 koplamp afstellen ,afmelden , klaar.
Het inbouwen van de D24TIC zal helaas na de vacantie gebeuren wegens chronisch tijdgebrek.....
De ongeblazen D24 zal de combinatie dus na Luik in de ardennen omhoog moeten zwoegen.
Maar ik ben blij te horen dat de jouwe goed draaid.
Je hebt er tenslotte genoeg tijd en geld ingestoken!
Als je brandstofslang van je brandstoffijnfilter aan je motorblok doorzichtig is kan je ens iemand laten kijken (looplamp erachter houden als e.e.a. niet zo doorzichtig meer is)terwijl jij start bij warmer weer.
Misschien "zakt je brandstof namelijk wel iets terug" na enige tijd van stilstand dit kan leiden tot moeilijker starten.
Je herkent dit dan aan luchtbellen die worden meegetrokken door genoemde slang.
groet , Jan (moet gaan afsluiten voordat bliksem in PC slaat)
Met lekker makkelijk bedoel ik trouwens niet dat er gematst wordt of een oogje dichtgeknepen maar ik bedoel in de pauze even met z'n 2-en keuren ,1 koplamp afstellen ,afmelden , klaar.
Het inbouwen van de D24TIC zal helaas na de vacantie gebeuren wegens chronisch tijdgebrek.....
De ongeblazen D24 zal de combinatie dus na Luik in de ardennen omhoog moeten zwoegen.
Maar ik ben blij te horen dat de jouwe goed draaid.
Je hebt er tenslotte genoeg tijd en geld ingestoken!
Als je brandstofslang van je brandstoffijnfilter aan je motorblok doorzichtig is kan je ens iemand laten kijken (looplamp erachter houden als e.e.a. niet zo doorzichtig meer is)terwijl jij start bij warmer weer.
Misschien "zakt je brandstof namelijk wel iets terug" na enige tijd van stilstand dit kan leiden tot moeilijker starten.
Je herkent dit dan aan luchtbellen die worden meegetrokken door genoemde slang.
groet , Jan (moet gaan afsluiten voordat bliksem in PC slaat)

