13 June 2007, 09:13
Postma 245 GL schreef:En waar kunnen we de wisserbladen halen? Ben al eens wezen zoeken maar nog geen suc6. Die van mij zjin namelijk een beetje vlak geworden door de tijd heen,....estateservices heeft ze denk ik wel, anders scandcar of ....de dealer!
Ticcie schreef:ik heb er ook lang mee zitten prutsen op mn vorige turbo en uiteindelijk hebben ze ;t een paar weken gedaan. Uiteindelijk heb ik me er toen bij neergelegd dat het stoer staat om ze erop te hebben zitten en dat ze t niet perse hoefden te doen.
Het zijn kwetsbare gevallen: alles zit niet supervast, wormwieltjes lopen makkelijk uit, contactjes niet heel handig etc, dus een echt oude 2ehandsset is een behoorlijke uitdaging......
Maar alles is vlgs mij wel aangelegd in je volvo, dus weinig werk om 't zaakkie aan te sluiten.
Ik heb zelf de indruk dat die van een 740 (en 940?) ook nog wel eens hetzelfde zouden kunnen zijn, of, stel dat ze niet 100% hetzelfde is, iedergeval passend te maken voor de 240. Wel een idee denk ik om eens te bekijken.
Heb ze uit elkaar gehad en zag idd dat er veel rotzooi in zat. De motortjes zijn denk ik zowieso aan vervanging toe. Maar het geheel is denk ik slecht waterdicht te krijgen. Zeker als t wat ouder is.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"