Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Deel)restauratie...
Geen ervaring met Polen, maar wel bezig met de restauratie van een 245 Turbo.

Als je goed zoekt, dan vind je ook in Nederland nog wel vakmensen die in het weekend wel een beetje willen bijklussen. Zo heb ik ook mijn lasser gevonden die uiteindelijk een halve Volvo in elkaar heeft gelast. ;D En alles SUPERnetjes gelast: tegenelkaar ipv over elkaar, altijd engelengeduld om het 100% passend te krijgen. Hij had zich alleen vergist in de hoeveelheid werk en aangezien het een aangenomen som was, baalde ie daar achteraf flink van (ik niet). Was een scheepslasser en daar zijn er vast meer van. Deze doet het niet meer voor hetzelfde geld, maar weet nu wel precies hoe je een 240 moet lassen. Misschien kun je 'm es vragen om een quote te geven (moet ie m wel zien).

En voor wat betreft het spuiten: zijn zat goede spuiters die op zaterdag de spullen van de baas mogen gebruiken, je moet ze alleen kennen (ik ken ze dus niet).

Als je het op deze manier in Nederland doet, dan kun je er zelf op toekijken dat het goed gebeurt. Ik denk dat er vast wel goede bedrijven in Polen zijn, maar ik zou er m'n eigen auto niet heen laten brengen als je 'm 100% goed wilt hebben. Met plamuur verbloem je nl. een heleboel....

En uiteindelijk was ik net iets meer kwijt dan een Poolse-klus:
plaatwerk: E500
lassen: E1000
Spuiten: E2000

Wel alles zelf gestript en veel meegeholpen met het lassen (pasmaken, slijpen etc). En nu dus aan het opbouwen......

En misschien wil Boudewijn wel een klusje voor je doen ;D Ziet er nl. wel goed uit, last alleen wel over elkaar ipv tegen elkaar, maar dat doet bijna iedereen - tegen elkaar lassen is een vak apart en dan moet je een professional zijn (no offence Boudewijn, ik wou dat ik zo goed kon lassen als jij, maar er is altijd baas boven baas).
Antwoord

Berichten in dit topic
(Deel)restauratie... - door TheSaint77 - 24 May 2007, 11:36
(Deel)restauratie... - door boudewijn - 7 June 2007, 17:03
(Deel)restauratie... - door Jelmar - 7 June 2007, 22:57
(Deel)restauratie... - door TheSaint77 - 8 June 2007, 09:12
(Deel)restauratie... - door jos245 - 8 June 2007, 19:07
(Deel)restauratie... - door Peter Timmer - 9 June 2007, 09:04
(Deel)restauratie... - door boudewijn - 10 June 2007, 13:54
(Deel)restauratie... - door Ticcie - 10 June 2007, 23:30
(Deel)restauratie... - door boudewijn - 11 June 2007, 18:30
(Deel)restauratie... - door Ticcie - 11 June 2007, 22:21
(Deel)restauratie... - door Peter Timmer - 12 June 2007, 18:25
(Deel)restauratie... - door Ticcie - 12 June 2007, 22:40

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)