9 June 2007, 21:55
laatste tipjes:
* de zuigertjes moet je niet te enthousiast opschuren: er zit een soort heel dun laagje chroom op dat je er makkelijk afschuurt. Dus met schuurpapier 1000 waterproof heel licht de roest eraf schuren en zeker niet meer;
* als je dit soort dingen doet, koop dan altijd een revisiesetje met nieuwe keerringen en rubbers, kost bijna niks en zorgt voor het verhelpen van de symptomen;
* en bij (bijna) alle auto's anders dan de 240: zorg dat de remklauw vrij over de geleiders kan lopen! De 240 heeft een vaste remklauw, maar bij de meeste auto's zit er maar aan 1 kant een zuiger(s) en beweegt de remklauw waarmee de andere kant wordt bediend en die geleiding van de remklauw wil nog wel eens vast gaan zitten.
* de zuigertjes moet je niet te enthousiast opschuren: er zit een soort heel dun laagje chroom op dat je er makkelijk afschuurt. Dus met schuurpapier 1000 waterproof heel licht de roest eraf schuren en zeker niet meer;
* als je dit soort dingen doet, koop dan altijd een revisiesetje met nieuwe keerringen en rubbers, kost bijna niks en zorgt voor het verhelpen van de symptomen;
* en bij (bijna) alle auto's anders dan de 240: zorg dat de remklauw vrij over de geleiders kan lopen! De 240 heeft een vaste remklauw, maar bij de meeste auto's zit er maar aan 1 kant een zuiger(s) en beweegt de remklauw waarmee de andere kant wordt bediend en die geleiding van de remklauw wil nog wel eens vast gaan zitten.