30 May 2007, 07:54
VolvoMafia schreef:Mijn ervaring met die tuintrekkers is (zo'n 700m2 gras) dat het langzaam rijden het beste maai-resultaat opleverd. Beter 1x in de week langzaam dat 2 of 3 keer snel, dat kost toch meer tijd. Een cyclo maaier geeft uberhaupt geen mooi resultaat en is erg snelheidsgevoelig. Een kooimaaier vereist een grasmat als een biljartlaken en dat heb ik helaas niet.nico_v schreef:Ja lekker hoor ;D Grasmaaien is niet bepaald mijn favoriete bezigheid. Als ik nou een paar vierkante meter had gehad, maar nee ik mag rond de 1200 vierkante meter maaien. Ik heb zo'n "zelfvoortbewegend" ding, maar hij gaat dus veel te traag. Ik ben aan het onderzoeken of ik wat grotere wielen kan kopen zodat hij wat sneller gaat
vriend van me heeft ook zo'n "trekkertje" die naar zijn zin vÃÃl te langzaam ging. Dus een beetje schroeven en vijlen en knutselen en toen ging ie een stuk haarder. Alleen hield ie dat net een jaar vol, toen was het tijd voor een nieuwe... Dus een set grotere wielen lijkt me een betere optie :-)
Walter
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo