28 May 2007, 21:36
ja jw,
Inderdaad onder het differentieelhuis, de krikschotel lijkt hier wel voor gemaakt, het differentieelhuis is van gietstaal en hierin steken 2 royaal bemeten asbuizen met een wanddikte van een millimetertje of 5......
Zelfs met de kofferbak vol verbuig je die niet !!!!
Het is zo wie zo veiliger om de hele achterkant ineens op te krikken zoals je schrijft, want dan bestaat ook het gevaar niet dat de krik de auto zijdelings naar zich toe wil trekken als je de 2e kant pakt.
Je angst is je beste maatje, het kan je voor veel ellende behoeden..........
Zorg er wel voor dat het de lol niet van het sleutelen ontneemt, goed is goed en als je werkt met assteunen en werkplaats krik voeg je je bij de profs.......(kijk maar op TV bij de WRC-pitsstraat, gewoon omhoog die kar en plat eronder)
succes, groet, jan
Inderdaad onder het differentieelhuis, de krikschotel lijkt hier wel voor gemaakt, het differentieelhuis is van gietstaal en hierin steken 2 royaal bemeten asbuizen met een wanddikte van een millimetertje of 5......
Zelfs met de kofferbak vol verbuig je die niet !!!!
Het is zo wie zo veiliger om de hele achterkant ineens op te krikken zoals je schrijft, want dan bestaat ook het gevaar niet dat de krik de auto zijdelings naar zich toe wil trekken als je de 2e kant pakt.
Je angst is je beste maatje, het kan je voor veel ellende behoeden..........
Zorg er wel voor dat het de lol niet van het sleutelen ontneemt, goed is goed en als je werkt met assteunen en werkplaats krik voeg je je bij de profs.......(kijk maar op TV bij de WRC-pitsstraat, gewoon omhoog die kar en plat eronder)
succes, groet, jan