24 May 2007, 12:02
Ik had een carb op mijn turbo, de spullen van het AT pakketje alleen dan op een B21ET gebouwd ipv een A motor.
Echt een gigantisch onding! Voornamelijk problemen met lekkage en rond de 180km/u kon hij ook niet genoeg benzine meer leveren. Niet dat ik ooit zo snel zou rijden :
Ik was het na 2 lekkende carbs iig flink zat met die "troep" en nu zit er weer k-jet in
2 slechte foto's:
![[Afbeelding: img_2594.jpg]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060921/img_2594.jpg)
![[Afbeelding: img_2676.jpg]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20061008/img_2676.jpg)
Edit: Op die foto's heb ik de 90 graden bocht bij de plenumdoos afgezaagd voor betere flow, normaal gesproken zit er dus een bocht in. Ik heb nog een orginele
Niet echt optimaal bij intercooler gebruik...
Echt een gigantisch onding! Voornamelijk problemen met lekkage en rond de 180km/u kon hij ook niet genoeg benzine meer leveren. Niet dat ik ooit zo snel zou rijden :

Ik was het na 2 lekkende carbs iig flink zat met die "troep" en nu zit er weer k-jet in

2 slechte foto's:
![[Afbeelding: img_2594.jpg]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20060921/img_2594.jpg)
![[Afbeelding: img_2676.jpg]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20061008/img_2676.jpg)
Edit: Op die foto's heb ik de 90 graden bocht bij de plenumdoos afgezaagd voor betere flow, normaal gesproken zit er dus een bocht in. Ik heb nog een orginele
Niet echt optimaal bij intercooler gebruik...
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

