12 May 2007, 22:11
Ok, het gaat goed!
Let wel! er zijn GEEN onderdelen aanwezig; alles zelf meenemen of (VER) van tevoren aan mij doorgeven, zodat het op de dag klaarligt.
Ik zal de komende tijd bijhouden wie er komt en wat diegene wil klussen.
Vooralsnog hoor ik nog niemand die spullen nodig heeft.
Over de vraag van Niels 244. (vriend meenemen met sleutelen en hoe te betalen).
Tsja, als iemand een goede suggestie heeft?
Feit is dat er die dag â¬300,- afgetikt moet worden; dat moet (goed) verdeeld worden over het aantal aanwezigen.
Lastig om nu al te zeggen wat een ieder betaalt (afhankelijk van het aantal mensen natuurlijk).
Zomaar een voorstel:
Hulpjes/koffieleuten/snuffelaars en kijkers betalen â¬5 voor de koffie en de broodjes.
Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de â¬300 en het overblijvende bedrag wordt gedeeld door het aantal "echte" sleutelaars.
Rekenvoorbeeld:
11 sleutelaars
5 koffiedrinkers/broodjeseters
â¬300 - (5 x â¬5) = â¬275
â¬270 / 11 = â¬25,00
Eens? / Oneens? laat het horen.
Een ander practisch probleem aangaande de organisatie: ik ben er de maand Juni niet (ook geen I-net) en ik kan me zo voorstellen dat de aanmeldingen / klussenlijsten / en eventuele bestellingen bij Tittel gewoon doolopen.
Wellicht dat iemand zich geroepen voelt om als backup op te treden tijdens mijn afwezigheid om eea in goede banen te leiden?
Ik hoor het wel.
Mzl, Rob
Let wel! er zijn GEEN onderdelen aanwezig; alles zelf meenemen of (VER) van tevoren aan mij doorgeven, zodat het op de dag klaarligt.
Ik zal de komende tijd bijhouden wie er komt en wat diegene wil klussen.
Vooralsnog hoor ik nog niemand die spullen nodig heeft.
Over de vraag van Niels 244. (vriend meenemen met sleutelen en hoe te betalen).
Tsja, als iemand een goede suggestie heeft?
Feit is dat er die dag â¬300,- afgetikt moet worden; dat moet (goed) verdeeld worden over het aantal aanwezigen.
Lastig om nu al te zeggen wat een ieder betaalt (afhankelijk van het aantal mensen natuurlijk).
Zomaar een voorstel:
Hulpjes/koffieleuten/snuffelaars en kijkers betalen â¬5 voor de koffie en de broodjes.
Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de â¬300 en het overblijvende bedrag wordt gedeeld door het aantal "echte" sleutelaars.
Rekenvoorbeeld:
11 sleutelaars
5 koffiedrinkers/broodjeseters
â¬300 - (5 x â¬5) = â¬275
â¬270 / 11 = â¬25,00
Eens? / Oneens? laat het horen.
Een ander practisch probleem aangaande de organisatie: ik ben er de maand Juni niet (ook geen I-net) en ik kan me zo voorstellen dat de aanmeldingen / klussenlijsten / en eventuele bestellingen bij Tittel gewoon doolopen.
Wellicht dat iemand zich geroepen voelt om als backup op te treden tijdens mijn afwezigheid om eea in goede banen te leiden?
Ik hoor het wel.
Mzl, Rob
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)