10 May 2007, 10:13
De tip die ik je kan geven is dat ongeacht waar je een oldtimer Volvo koopt een onafhankelijke keuring van de carosserie (bij bijvoorbeeld een autoschadebedrijf of restauratiebedrijf ) geen overbodige luze is.
Ik heb op de Volvobeurs heel wat auto's gezien -ook auto's van als betrouiwbaar bekend staande bedrijven- die het geld wat ze ervoor vroegen niet in verhouding stond tot de staat van de auto.
Met name aan de onderranden van de achterschermen wordt nogal eens geknoeid. :-\
Ik heb op de Volvobeurs heel wat auto's gezien -ook auto's van als betrouiwbaar bekend staande bedrijven- die het geld wat ze ervoor vroegen niet in verhouding stond tot de staat van de auto.
Met name aan de onderranden van de achterschermen wordt nogal eens geknoeid. :-\
Hilchien schreef:Hallo
Wij zijn nieuw hier en in het bezit van een bordeaux-rode volvo 240 superpolar.
We rijden er nog maar een klein poosje mee, maar we zijn al helemaal verliefd. Ook heeft de technische afdeling van deze site zijn diensten al een paar keer bewezen.
Doordat dit volvovirus bij ons heeft toegeslagen zijn we eigenlijk op zoek naar een volvo uit 1978 (ons bouwjaar)
Kunnen jullie ons vertellen wat een goede dealer is. Wij zoeken een Volvo in een goede staat.
Hier in de buurt kennen we Gerard Kramer Klassiekers, devriesvolvo. Verder hebben we op internet nog wel een aantal bedrijven gezien. Welke zijn goed/betrouwbaar/goede prijs-kwaliteitverhoudingen?
We hopen op een paar bruikbare tips!
Groeten, Arjen en Hilchien