4 October 2005, 12:06
Sander van Buiten schreef:Heb je toevallig die zilvergrijze GLE bij Schmidt gekocht? Mooi ding. Die stond er geloof ik al een tijdje. Stevige prijs maar wel erg weinig km's.
Ja, die is het geworden. Prijs is inclusief op NL-kenteken zetten (het is Duitse import, jammer, maar helaas...), grote beurt, 3 maand garantie en het bijwerken van enkele plekjes (1 portier en onder de achterruit). Blijft een boel geld, maar inderdaad weinig km's en precies wat ik zocht (handgeschakelde GLE van 83/84, dus met grote neus !) en een goed adres om je Volvo te kopen, volgens mij.
Er zit leer in en dat gaat er misschien wel uit......... Ik ben niet zo gek op leer en mijn huidige GLE (een blauwe) heeft blauw pluche, met 4 hoofdsteunen en hoofdsteunkussens in uitstekende staat. Wie weet ga ik dat overbouwen; eerst nog even aanzien. Een goed leren interieur raak ik vast wel kwijt !
Ook nog een twijfelpuntje t.a.v. de velgen. Mijn huidige GLE heeft (verweerde) corona's en die zilvergrijze gewoon de stalen velgen met chroomrand. Is ook wel stoer. Misschien nog een chromen dop erop.... Eerst maar eens kijken hoe dat lijkt.
Heb jij trouwens ook leer in je 264 ? hoe zit het met jouw LPG-plannen ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)