25 April 2007, 17:59
Beetje roet in het eten, APK afgekeurd :'(, reden; slangetje ruitensproeier schoot eraf tijdens test ???, stuurbekrachtiging werkt niet goed(draait naar links lichter als naar rechts) ??? en de remleiding aan de voorzijde zat om de buis van de demper gewikkeld ???.
Ik was er gelukkig niet bij, anders had ik die keurmeester voorgoed afgekeurd. >
Ruitensproeier, kinderachtig maar klopt.
Stuurbekrachtiging doet het beter als bij de vorige keuring sinds ik de fuseekogels heb vervangen en toen zonder problemen werd goedgekeurd.
De lengte van de remleiding en wijze van bevestiging behalve deugdelijk, staat volgens mij niet in de keuringsvoorschriften .
Binnen 12 dagen herkeuren, dus ik ben benieuwd.
Is er vanwege de verschillen van de stuurbekrachtiging links en rechts wel eens eerder iemand niet door de APK gekomen?
En de remleiding wordt toch wel vaker eenmaal rond de buis gedraaid?
Beetje offtopic, maar mijn komst is een beetje onzeker hierdoor. 8)
Ik was er gelukkig niet bij, anders had ik die keurmeester voorgoed afgekeurd. >

Ruitensproeier, kinderachtig maar klopt.
Stuurbekrachtiging doet het beter als bij de vorige keuring sinds ik de fuseekogels heb vervangen en toen zonder problemen werd goedgekeurd.
De lengte van de remleiding en wijze van bevestiging behalve deugdelijk, staat volgens mij niet in de keuringsvoorschriften .
Binnen 12 dagen herkeuren, dus ik ben benieuwd.
Is er vanwege de verschillen van de stuurbekrachtiging links en rechts wel eens eerder iemand niet door de APK gekomen?
En de remleiding wordt toch wel vaker eenmaal rond de buis gedraaid?
Beetje offtopic, maar mijn komst is een beetje onzeker hierdoor. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.