3 April 2007, 23:12
DopdeDouwer schreef:Pierre ik heb je wagen zien staan op de Elandrun dan geloof ik.
Dat klopt inderdaad. Stond jij niet helemaal in het begin met je auto (bij de poort)?
Niets is zeker, zelfs dat niet
|
Pierre proudly presents! Klaar!
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|