28 March 2007, 21:02
Voor mijn turbo project kan ik gebruik maken van de bijhorende M46 + OD of een M47 die nu nog aan mijn b230a hangt.
Nu is het enige wat ik kan vinden op internet dat het nou niet echt verstandig is om de M47 te gebruiken ivm zwakke syncro's.
maar ik heb natuurlijk liever een 'echte' 5-bak onder mijn auto dan zo'n elektrische overdrive.......
dus...heeft iemand hier ervaring mee??
weet iemand hoeveel pk/koppel deze beide bakken ongeveer aan kunnen?
past een M90 plug en play? (wat kost zo'n ding, als de M47 niet lukt....)
Of zou ik het gewoon moeten proberen,of zou die bak zo zwak zijn dat ie de eerste 100km al niet overleeft?? ???
alle info is welkom, m vr gr Niels.
Nu is het enige wat ik kan vinden op internet dat het nou niet echt verstandig is om de M47 te gebruiken ivm zwakke syncro's.
maar ik heb natuurlijk liever een 'echte' 5-bak onder mijn auto dan zo'n elektrische overdrive.......
dus...heeft iemand hier ervaring mee??
weet iemand hoeveel pk/koppel deze beide bakken ongeveer aan kunnen?
past een M90 plug en play? (wat kost zo'n ding, als de M47 niet lukt....)
Of zou ik het gewoon moeten proberen,of zou die bak zo zwak zijn dat ie de eerste 100km al niet overleeft?? ???
alle info is welkom, m vr gr Niels.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd

