26 March 2007, 11:04
Dat ziet er goed uit Kaasie.
Dus een B230K blok kan en zuinig met brandstof omgaan maar kan dus ook prima dienen voor een basis met veeeel PK-tjes!?
Wat kost een revisie van een B230K. Heb zo'n blok liggen met 280.000km op de teller. Idee is om dit blok te reviseren. Wil jij dat doen voor mij?
Inlaatspruitstuk met injektie van een B230F, Dampgas en dus ook maar ff MS.
Van de heron blokken heb ik wel eens vernomen dat deze zeer zuinig met de brandstof omgaan vanwege het verbrandingsprincipe (kamer in zuiger). Mijn doel is om een zeer zuinige combinatie te maken van een 245 uit 1978 met toch een beetje extra power.
Alle tips welkom..
Gegroet
Dus een B230K blok kan en zuinig met brandstof omgaan maar kan dus ook prima dienen voor een basis met veeeel PK-tjes!?
Wat kost een revisie van een B230K. Heb zo'n blok liggen met 280.000km op de teller. Idee is om dit blok te reviseren. Wil jij dat doen voor mij?
Inlaatspruitstuk met injektie van een B230F, Dampgas en dus ook maar ff MS.
Van de heron blokken heb ik wel eens vernomen dat deze zeer zuinig met de brandstof omgaan vanwege het verbrandingsprincipe (kamer in zuiger). Mijn doel is om een zeer zuinige combinatie te maken van een 245 uit 1978 met toch een beetje extra power.
Alle tips welkom..
Gegroet
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

