11 March 2007, 20:40
240diesel schreef:sorry heren nogal off-topic maar ik moet het toch even zeggen.....wat heeft die postma toch een mooie bak.
Mijn 1e 245 had ook die kleur, toen vond ik hem niet mooi nu zou ik maar al te graag die kleur over m'n eigen ME-blauwe bak willen hebben.
De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat die van mij uitgepoetst leek met prikkeldraad.
Daarnaast steekt die van postma met kop en schouders boven mijn ex-245 uit qua roestvrij zijn!
Eigenlijk zouden auto's in die staat op kosten van het rijk getectyleerd moeten worden.
Dat geldt ook voor de andere volvo's op getoonde foto's
Dank u.
Ben overigens afgelopen vrijdag in Hoogkerk geweest bij de tegenhanger van Goslinga. Ik kan niet anders melden dat alles netjes is afgehandeld. De paar plekjes die vergeten zouden zijn valt reuze mee. Zijn met een endoscoop naar binnen geweest en alles is keurig behandeld.
Dat boven de versnellingsbak niks zit zegt men op dat het daar dusdanig warm word dat roest daar geen kans heeft,... Klonk logisch allemaal.
Onze Piet belde me nog met de vraag of ik ook nog langs kwam, melde hem dat ik net bij Span vandaan kwam. Toen ie dat door had, had ie gelijk wat minder interesse,.... Nou ja igg,... tegen de winter auto maar eens tectyl beurtje geven.
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)