Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weer een V6 erbij!!!
#28
Ik ben vandaag weer even naar de 264GL geweest!

Om een veel te lang verhaal kort te maken!

Ze loopt nog steeds niet!!! ??? :-\

Ik heb inmiddels de onsteking uitgesloten van het niet willen lopen van mijn auto. Vandaag de verdeelkap en rotor er weer afgehaald en gekeken of het huis waarop dit moet geplaatst worden los of verdraait zit. Hier is echter geen beweging in te krijgen. Maw die zit nog goed. Vervolgens de rotor, verdeelkap weer netjes terug geplaatst en speciaal opgelet of alles goed zit. De kabels ook weer helemaal netjes en opnieuw aangesloten en goed opgelet dat de kapjes goed zaten op de contactpunten en bougies. Nog steeds wil de B27E niet tot leven komen.

Ik vermoedde dat de onsteking de boosdoener zou zijn nadat ik wat rare ploffen uit het vooronder hoorde, dit is dus niet het geval. Ik ben dus weer terug bij het brandstof injectie systeem. Het kan niet anders zijn dan de inspuiting die het niet geheel naar behoren doet.

De grote vraag, waar ligt het nu aan?

-De injectors? -toch maar nieuwe aanschaffen?!

-De leidingen? -Lucht of vuil? Ik heb alle aansluitingen van de leidingen gecontroleerd,.. Bovenop de injector de aansluiting wat los draaien en dan loopt er op alle 6 benzine uit.

-Inspuit regeleenheid? -Misschien door het lange droog staan zit er iets binen in vast,..een naald ofzo? Zodat niet genoeg druk wordt opgebouwd om de injector klep te openen? Bovenop de injector loopt echter wel bij alle 6 wat benzine uit, bij niet aangedraaide aansluiting.

-Luchtmassameter? - Zou door de plofjes de "klep" krom zijn??

-Tank? -Ja je zal het maar vergeten,...bij mij zit er echter brandstof in! en die komt er voor uit,...de pomp kan dus ook uitgesloten worden!

-Acumulator? -Ik moet me nog even verdiepen wat het ding precies doet,...maar vraag me af of het stuk kan?

-Koude start injector? -Waarom zou die ineens stuk zijn? Daar bij zou die denk ik wel starten,..alleen wat moeilijk maar ik denk wel aanslaan,...helemaal met een beetje gas spelen erbij.

Ik heb vandaag ook even wat Bougies eruit gehad. Hierbij viel me op dat cilinder 3 nog redelijk schoon was en droog, dit ondanks net meerdere keren te hebben getracht te starten. Cilinder 1 rook de bougie wel weer naar benzine en was ook wat viezer? Zou dan toch de injector niet opengaan,..of juist van cilinder 1 niet sluiten??

Het wordt nog heel wat uitpluis werk,..misschien maar eens beginnen met 6 andere injectors,... heeft iemand ze nog liggen of te leen??

zou gaan om Bosch 0 437 502 005 injectors!

Ik houd u op de hoogte,...zucht

mvg Ronald


264 RULES!!!!
Antwoord


Berichten in dit topic
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 28 September 2005, 21:46
Weer een V6 erbij!!! - door Robbert242DL - 29 September 2005, 19:51
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 29 September 2005, 20:30
Weer een V6 erbij!!! - door Robbert242DL - 29 September 2005, 20:34
Weer een V6 erbij!!! - door TheSaint77 - 29 September 2005, 21:04
Weer een V6 erbij!!! - door thuur - 29 September 2005, 22:30
Weer een V6 erbij!!! - door Walter S - 30 September 2005, 08:19
Weer een V6 erbij!!! - door Sander van Buiten - 30 September 2005, 08:32
Weer een V6 erbij!!! - door scimitar - 30 September 2005, 09:46
Weer een V6 erbij!!! - door thuur - 30 September 2005, 11:08
Weer een V6 erbij!!! - door scimitar - 30 September 2005, 13:47
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 5 October 2005, 18:09
Weer een V6 erbij!!! - door 480rider - 7 October 2005, 10:38
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 24 October 2006, 13:32
Weer een V6 erbij!!! - door Sander van Buiten - 24 October 2006, 13:45
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 24 October 2006, 14:30
Weer een V6 erbij!!! - door ***t_blijft_behelpen*** - 24 October 2006, 17:17
Weer een V6 erbij!!! - door LJ - 24 October 2006, 17:38
Weer een V6 erbij!!! - door mado - 24 October 2006, 18:33
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 24 October 2006, 19:08
Weer een V6 erbij!!! - door mado - 24 October 2006, 19:10
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 24 October 2006, 19:22
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 26 October 2006, 03:53
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 3 December 2006, 14:16
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 1 February 2007, 10:22
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 6 February 2007, 10:39
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 12 February 2007, 14:32
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 9 March 2007, 22:23
Weer een V6 erbij!!! - door Dopski - 9 March 2007, 23:02
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 10 March 2007, 11:11
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 10 March 2007, 20:56
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 10 March 2007, 21:01
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 10 March 2007, 22:50
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 11 March 2007, 08:49
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 11 March 2007, 12:01
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 12 March 2007, 12:06
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 12 March 2007, 12:34
Weer een V6 erbij!!! - door Dopski - 12 March 2007, 12:53
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 12 March 2007, 13:20
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 12 March 2007, 13:41
Weer een V6 erbij!!! - door JoostV6 - 12 March 2007, 21:16
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 13 March 2007, 09:32
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 15 March 2007, 23:01
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 12 October 2008, 12:00
Weer een V6 erbij!!! - door jos245 - 12 October 2008, 13:00
Weer een V6 erbij!!! - door RonnieDuck - 12 October 2008, 13:03
Weer een V6 erbij!!! - door Kreukel - 12 October 2008, 17:26

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)