7 February 2007, 20:25
eens kijken of er nog mensen zijn die deze topic lezen.
Na veel vijven en zessen, toch maar besloten om een 2,7 blok verder te reviseren.
Waarom heeft alles zolang geduurd? Zaken die over de kop gaan, beloftes die niet na gekomen worden enz. Veel hoofdpijn dus.
Maar goed, nieuw blok en we beginnen weer opnieuw.
Paar vragen over de kop:
Is het verstandig om de koppen 1 mm te laten vlakken/er af te halen? Dit in verband met het bijna constant rijden op LPG.
Door er 1 mm eraf te halen zou de compressie van 1:9 naar 1:10/11 gaan, wat beter zou zijn voor het rustiger lopen van de motor.
Ik ben geen ingenieur, maar ben hier wel benieuwd naar.
Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden (probeer zoveel mogelijk zelf te doen ivm de het geld)
Na veel vijven en zessen, toch maar besloten om een 2,7 blok verder te reviseren.
Waarom heeft alles zolang geduurd? Zaken die over de kop gaan, beloftes die niet na gekomen worden enz. Veel hoofdpijn dus.
Maar goed, nieuw blok en we beginnen weer opnieuw.
Paar vragen over de kop:
Is het verstandig om de koppen 1 mm te laten vlakken/er af te halen? Dit in verband met het bijna constant rijden op LPG.
Door er 1 mm eraf te halen zou de compressie van 1:9 naar 1:10/11 gaan, wat beter zou zijn voor het rustiger lopen van de motor.
Ik ben geen ingenieur, maar ben hier wel benieuwd naar.
Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden (probeer zoveel mogelijk zelf te doen ivm de het geld)
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering

