6 February 2007, 10:39
Afgelopen zondag even aan het sleutelen geweest. Eerst maar eens de nieuwe bougies erin. Ik had geen idee hoe lang de oude erin zaten en dus maar gewoon vervangen. Toen ik de eerste bougiedop eraf trok zag ik eronder een mooie witte glimmende bougie. Netjes eruit gedraaid waarbij mij opviel dat ze netjes in de kopervet zaten. Ik gok dat ze, net voordat ik de auto gekocht had, waren vervangen en dus nog geen 10.000KM oud waren. Maar ja de nieuwe had ik toch dus deze er maar ingedraaid. Ook gelijk de kabels, rotor, en verdeelkap meegenomen. Alle zagen er ook nog goed uit. Nu weet ik alleen wel bij welke stand ik ze vervangen heb.
Ook de injectors weer terug geplaatst. Deze hadden een 2 maanden geleden een mooi maastrichts ultrasoon badje gehad! Ook wilde ik het brandstoffilter vervangen echter deze past niet, is een modificatie op geweest.
Vervolgens de sleutel om. Auto staat alweer 2,5 3 maandjes stil,..en nu alles vernieuwd.
Helaas aanslaan wil nog niet lukken! Ik vermoed het brandstofgedeelte. Of een injector die nog wakker moet worden, of de hoeveelheid lucht die er nog niet goed uit is. Balen, dat wel. Altijd leuk, als na wat sleutelwerk de motor gelijk weer tot leven komt. Helaas, helaas.
Donderdag ga ik het even nader bestuderen,.. wordt vervolgd!!
Ronald
Ook de injectors weer terug geplaatst. Deze hadden een 2 maanden geleden een mooi maastrichts ultrasoon badje gehad! Ook wilde ik het brandstoffilter vervangen echter deze past niet, is een modificatie op geweest.
Vervolgens de sleutel om. Auto staat alweer 2,5 3 maandjes stil,..en nu alles vernieuwd.
Helaas aanslaan wil nog niet lukken! Ik vermoed het brandstofgedeelte. Of een injector die nog wakker moet worden, of de hoeveelheid lucht die er nog niet goed uit is. Balen, dat wel. Altijd leuk, als na wat sleutelwerk de motor gelijk weer tot leven komt. Helaas, helaas.
Donderdag ga ik het even nader bestuderen,.. wordt vervolgd!!
Ronald
264 RULES!!!!