23 January 2007, 22:57
v40jlt4 schreef:Ik heb idd gehoord van veel PK's op de nieuwe zuigers, meer dan 100 pk per zuiger...Jw240 schreef:Mahle competition zuigers inde V40? zijn dat de originele? (ik d8 dat je nog de originele had, en die zagen er nog heel goed uit..)
Als je nog wat nodig hebt, ik ben mijn 940 helemaal kaal aan het slopen, ik heb heel veel interieurdelen enzo over waar ik niets mee kan...
Iemand heeft mij ooit wijsgemaakt dat de V40 met B4194T2 blok standaard mahle comp had, hopelijk klopt het. I.i.g. rijden er Zweden met 420PK rond met alleen nieuwe drijfstangen (nou ja, een heleboel nieuwe dingen, maar geen zuigers).
Ik heb een chippable EZK nodig ;D maar die zal je wel niet willen verkopen/ruilen neem ik aan ;D
Ooh, misschien een motortje van de centrale vergrendeling. Ik heb geen idee of er een motortje in de linkervoordeur zit.
ja ik dacht al dat je die EZK-box wilde hebben ;D
Makkelijk om te herkennen, de gouden EZK doosjes zijn altijd chippable heb ik me laten vertellen. Die zaten in 94/95 940's en in speciale voertuigen (politie, brandweer), maar ik weet niet of dat laatste klopt.
Iemand die ik ken gaat binnenkort naar Zweden. misschien dat hij een EZK-box kan meenemen? Alhoewel de chipbare versies daar wel extra gewild zullen zijn...
In de linker deur van mijn 940 zit geen CV-motortje (en de deur is al bijna verkocht :-P)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni