3 January 2007, 01:50
nico_v schreef:Harry schreef:Hoe bedoel je? Zoals in het Aanraders Ebay/marktplaats topic?nico_v schreef:Een mede-forumer in Zweden heeft toevallig vandaag een 244 GL op de kop getikt
Misschien kun je ons forumleden vaker een volvo in Zweden aanwijzen. Jij zit wat dat betreft dichter bij het vuur. Ik kijk wel eens op Zweedse marktplaats-sites, maar op foto's lijken de auto's vaak beter dan in het echt.
De 264 bekeek ik omdat ik toevallig daar bij een vriend langs was om wat deuren op te halen en hij kende de verkoper. Normaal gesproken maak ik dus niet van dat soort ritjes
Ja bijvoorbeeld, maar ik bedoel idd vooral zoals bij de 264. Je komt eens ergens en denkt: "Goh, die volvo wil ik eigenlijk wel kopen, die is niet duur voor wat je krijgt, maar ikzelf heb nu geen plaats of heb er al vijf van dit type" Dan zet je dit op het forum en kunnen wij vertrouwen op jouw ervaring en expertise. Omwille van de BPM-kosten is een auto van begin jaren tachtig (of eerder) dan het meest gunstig voor ons.
Volvo 740 tic '84.