3 January 2007, 01:33
Nog eens goed gekeken vandaag. Van de oudere dashboards lijken de bovenplaat in 2 lange delen. Een vast gedeelte naar de voorruit met ventilatie e.d. wat helemaal vlak is. En naar voren is er een deel wat simpel demontable is en vervangbaar met een LHD uitvoering. Dus hiervoor maar een adv. geplaatst in gezocht.
De kabelboom is waarschijnlijk te lang. Hoewel dit alleen een probleem qua opbergruimte kan geven!!
Rembekrachter hangt netjes aan de plaat in het schutbord. Kan simpel met onderdelen uit de sloper worden omgezet.
Verwacht de rest van de onderdelen zelf te hebben.
zal tzt foto's van voor en na tonen.
Opm: Naast de rembekrachtiger lijkt een hydr. potje gemonteerd te zijn wat lijkt op een hydr. koppeling. Was dit in de 240 voor engeland nog steed het geval?
De kabelboom is waarschijnlijk te lang. Hoewel dit alleen een probleem qua opbergruimte kan geven!!
Rembekrachter hangt netjes aan de plaat in het schutbord. Kan simpel met onderdelen uit de sloper worden omgezet.
Verwacht de rest van de onderdelen zelf te hebben.
zal tzt foto's van voor en na tonen.
Opm: Naast de rembekrachtiger lijkt een hydr. potje gemonteerd te zijn wat lijkt op een hydr. koppeling. Was dit in de 240 voor engeland nog steed het geval?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..