30 December 2006, 21:44
Heb nog eens even gekeken en gedacht. Resultaat:
- Ruitenwissers was over het hoofd gezien. Bij 140 was het goed en maakte het niet uit of het LHD of RHD was. Nu bij de 240 net effe anders.
- Pedalenset is geen probleem
- Rembekrachtiger heb ik qua bevestiging niet op gelet. Zal wel moeten kunnen.
- Bedrading van het dasboard lijkt lang genoeg om verlegd te worden.
- Ik denk dat het grootse gedeelte van het dashboard zelfs hergebruikt kan worden
en volstaat bij wijze van slechts de bovenplaat.
Ik hou jullie op de hoogte.
Eerst de 144 van de vrouw voorzien van stuurbekrachtiging uit een 164.
- Ruitenwissers was over het hoofd gezien. Bij 140 was het goed en maakte het niet uit of het LHD of RHD was. Nu bij de 240 net effe anders.
- Pedalenset is geen probleem
- Rembekrachtiger heb ik qua bevestiging niet op gelet. Zal wel moeten kunnen.
- Bedrading van het dasboard lijkt lang genoeg om verlegd te worden.
- Ik denk dat het grootse gedeelte van het dashboard zelfs hergebruikt kan worden
en volstaat bij wijze van slechts de bovenplaat.
Ik hou jullie op de hoogte.
Eerst de 144 van de vrouw voorzien van stuurbekrachtiging uit een 164.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..