27 December 2006, 01:00
Jammer maar helaas.
Wordt het toch uitslapen morgenochtend
. Ik had me er net als de anderen wel op verheugd maar ik zet me bij deze wel op de wachtlijst voor de volgende datum. Het thuisfront zal wel balen dat we nu iets gezamelijks moeten doen :lol: :lol: .
Hoewel ik het MS project reuzeinterressant vindt weet ik ook dat ik er voorlopig niets mee doe. Het eerst volgende grote project zal een camper zijn en niet de volvo voorzien van extra pk's die ik eerlijk gezegd prettig zou vinden maar nog eerlijker niet nodig heb.
Ik denk wel dat eens nameten geen kwaad kan omdat de laatste tijd er regelmatiger plofjes uit de uitlaat komen (die nu 100% gasdicht moet zijn doordat alles is ervangen op de katalysator na). Ik hoop dan ook dat het binnenkort alsnog lukt.
Nogmaals goed initiatief!
Marc
PS: Mij hoef je morgen dus niet alsnog op te vangen.....
Wordt het toch uitslapen morgenochtend

Hoewel ik het MS project reuzeinterressant vindt weet ik ook dat ik er voorlopig niets mee doe. Het eerst volgende grote project zal een camper zijn en niet de volvo voorzien van extra pk's die ik eerlijk gezegd prettig zou vinden maar nog eerlijker niet nodig heb.
Ik denk wel dat eens nameten geen kwaad kan omdat de laatste tijd er regelmatiger plofjes uit de uitlaat komen (die nu 100% gasdicht moet zijn doordat alles is ervangen op de katalysator na). Ik hoop dan ook dat het binnenkort alsnog lukt.
Nogmaals goed initiatief!
Marc
PS: Mij hoef je morgen dus niet alsnog op te vangen.....
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting