10 September 2005, 22:09
Sander van Buiten schreef:Ik was altijd redelijk te spreken over KwikFit voor zaken als uitlaten en accu's. Voor de uitlaat van mijn 240 waren ze wel de goedkoopste die ik kon vinden, maar ik moest 10x terug voor ie er goed onderhing.
En toen ze een 50A in mijn 264 (die minimaal 70A moet hebben) hadden gezet, was ik wel klaar met ze. Ik had ook om 70A gevraagd. Mijn vader heeft de auto voor me opgehaald, dus ik zag pas later dat het niet de goede was. Toen ik langsging, kreeg ik een grote b*k. "Hij doet t toch?!?"
Ja, welgeteld 3x ja..... :x
Dus: ook voor mij geen Kwikfit meer! En als iemand nog een bijna nieuwe 50A accu zoekt......... :lol:
ja ik ken het, kwikfit is eerder kwikshit...
bij onze lease XC70 hadden ze een van de banden verkeerd om erop gezet, dus draaide tegen de ontwerprichting in. Eigenlijk heel erg slordig, want op hoge snelheid oververhit zon band met als gevolg een klapband. Nu rijden wij vaak door duitsland en de gemiddelde snelhied is dan 150-160 km/h continu, soms een tijdje 120, maar ook soms even 200...... :?
gelukkig had mn pa het op tijd ontdekt...
maar bij de kwikfit waren ze er niet echt van onder de indruk, zelfs de chef had er geen boodschap aan, en wilde niet eens de monteur op zijn fout aanspreken!! :evil:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni