5 December 2006, 18:21
En nog wel meer ook....
Je hebt gelijk wat betreft de K-jet. Ik hoop dat er nog een kenner mee komt die schroeft aan de K-jet's. Kaassie bijvoorbeeld. We komen er zelf ook wel uit, werkplaatshandboeken te over ! Maar het belangrijkste is:
Na het monteren van de ring in de uitlaat en een rondje met een sensor in de uitlaat heb je een zeer goed idee van hoe de motor loopt. Een aantal conclussie's kunnen getrokken worden. Bovendien gaat de auto de brug op en zal Gerard de onderkant inspecteren. Onder de motorkap wordt een blik geworpen en zo krijg je vrij snel een heel erg goede indruk van je eigen auto.
Bereid je inderdaad voor op een tipronde van een uurtje.....
Je hebt gelijk wat betreft de K-jet. Ik hoop dat er nog een kenner mee komt die schroeft aan de K-jet's. Kaassie bijvoorbeeld. We komen er zelf ook wel uit, werkplaatshandboeken te over ! Maar het belangrijkste is:
Na het monteren van de ring in de uitlaat en een rondje met een sensor in de uitlaat heb je een zeer goed idee van hoe de motor loopt. Een aantal conclussie's kunnen getrokken worden. Bovendien gaat de auto de brug op en zal Gerard de onderkant inspecteren. Onder de motorkap wordt een blik geworpen en zo krijg je vrij snel een heel erg goede indruk van je eigen auto.
Bereid je inderdaad voor op een tipronde van een uurtje.....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl