4 December 2006, 20:35
ingvar schreef:Ik heb me zelf ooit aangemeld omdat ik nog wel eens een vraagje heb over onze mooie volvo's, en omdat ik dit gewoon een erg goed forum vindt. Ik heb echter niet voldoende technische kennis om regelmatig een nuttige post te plaatsen, en aan het volspammen van de topics heb ik ook niet zoveel behoefte. En inderdaad, de offtopic-posts hebben een behoorlijk incrowd-gehalte (niks mis mee, overigens!), dus daar heb ik ook niet snel de vrijmoedigheid om er lollig tussendoor te wandelen. Bovendien heb ik een drukke baan, dus zit ik niet de hele dag te forummen.
Tenslotte: als je je niet aanmeldt kun je (voglens mij) niet zien wat de laatst geposte items zijn, en da's toch wel erg handig als je de actualiteit een beetje in het oog wilt houden.
Dus: volgens mij zijn er genoeg redenen om je aan te melden en niet zo heel vaak te posten. Ik zou zeggen *respect!* :roll: :wink:
klopt helemaal hoor, voor mij idem.
als ik trouwens naar het 240-260forum kijk posten er volgens mij nog veel minder mensen (met ook zo`n 450 leden).
ieder zijn eigen manier om mee te doen met hun volvootje :wink:
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Lomp maar lekker.