3 December 2006, 14:40
OkÃÂ, nog even een persoonlijke mening. We gaan een forum openen, melden ons met 500 man/vrouw aan en doen vervolgens niets...........dan heb je volgens mij niets aan een forum. Een hoog in-crowd gehalte, maar..... :? Een forum valt of staat natuurlijk bij de betrokkenheid van de leden en dat is natuurlijk niet 'kijken,kijken en niet kopen (posten)'. Nogmaals, persoonlijk vind ik het leuk als zoveel mogelijk mensen zich aanmelden, voorstellen en aktief meedoen. Het is niet belangrijk dat je 'verstand van zaken' hebt. Ik heb ook geen technische kennis, laat mijn Volvo onderhouden bij een garage, maar ben wel bereid te leren. Als je zo af en toe je mengt in een discussie leer je ook nog eens wat. Ik moet zeggen dat ik toch al weer heel wat geleerd heb over mijn trots in mijn 'forumtijd' en dat komt niet alleen van kijken...... Nogmaals een forum valt of staat bij de 'aktieve' betrokkenheid van de mensen.
Het is maar een mening
Het is maar een mening

Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl