26 November 2006, 21:48
OkÃÂ, mijn mening dan ook nog even. Houdt je gewoon aan de regels die we met elkaar in dit 'democratische land' hebben vastgesteld 8) of laat je niet pakken
Tot nu toe (en dat is al bijna 30 jaar op motor en in de auto) is mijn score 0. Wel eens geflitst, maar dat was op de motor en aan de voorkant (en daar zit lekker geen plaatje)
. Ik vind wel dat e.e.a. wel eens effectiever gecontroleerd mag worden. Als ik bekijk in mijn straat (30 km zone) en de snelheden die gereden worden door jongeren met lawaai-auto's, sta ik niet in voor de gevolgen als een van mijn dierbaren wordt aangereden :evil:
Tot nu toe (en dat is al bijna 30 jaar op motor en in de auto) is mijn score 0. Wel eens geflitst, maar dat was op de motor en aan de voorkant (en daar zit lekker geen plaatje)
. Ik vind wel dat e.e.a. wel eens effectiever gecontroleerd mag worden. Als ik bekijk in mijn straat (30 km zone) en de snelheden die gereden worden door jongeren met lawaai-auto's, sta ik niet in voor de gevolgen als een van mijn dierbaren wordt aangereden :evil:
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl